10 December 2013

Selamat Berpantang ;)

Assalamu'alaikum w.b.t

Lama rasa tak mencatatkan sesuatu dalam blog ni. Agak sibuk dengan dunia bahasa-bahasa komputer ;) Alhamdulillah dalam seminggu dua ini mendapat perkhabaran gembira kelahiran 2 orang anak saudara baru. Dua-dua di melaka. Anak kakak, puteri, sangatlah comelnya. Alhamdulillah diberi kesempatan untuk menziarah. Tidur nyenyak sungguh. Kacau pun dia buat tak tahu saje. Puteri ini anak ke 5. Seorang lagi anak abang ipar, seorang putera. Tak berkesempatan untuk melawat baby disebabkan baby berada di hospital. InsyaAllah nanti kita balik melaka lagi ziarah baby baru ye.. best nye tengok baby..wink..wink... ;) Semoga menjadi anak yang soleh dan solehah... Bertambah besar dah keluarga sebelah saya dan sebelah suami :)



Sempena kelahiran anak saudara baru ni, post kali ini adalah untuk set berpantang shaklee. Oleh kerana produk-produk shaklee adalah makanan tambahan yang punya banyak manfaatnya, bermacam-macam gabungan produk yang kita boleh buat untuk mendapatkan manfaat terbaik. Set ini boleh diperbagaikan lagi dan ditambah dengan produk-produk lain juga. Set berpantang ini mengandungi

  • Vita-Lea
  • Vita-C
  • B-Complex
  • Zinc-Complex


Untuk lebih manfaat, boleh dikombinasikan dengan produk yang membantu ibu menyusukan anak iaitu alfalfa dan ESP.

Nota : Kita berusaha untuk memperolehi kesihatan yang lebih baik dalam masa yang sama pasakkan keyakinan dalam diri bahawa Allah jualah yang memberi kesihatan itu.. Ketika mengambil apa jua ubat atau makanan tambahan jangan lupa berdoa memohon kesihatan dari yang Maha Memberi.. ;)

.:: Jom lebih Sihat::.

No comments: